Харьков Форум Реклама на Харьков форуме
Важная информация

  Харьков Форум > Хобби > Моделизм

Старый 12.09.2016, 09:03   #1
11slesher11

 
Регистрация: 11.09.2016
Из: Ukraine
Сообщений: 1
 
По умолчанию Литье

Здравствуйте пользователи форума есть ли у кого информация о литейщиках моделей по warhammer в Харькове или в Украине. Будут очень полезны ссылки на группы или сайты.


    Вверх
Старый 19.09.2016, 11:12   #2
Marsikus


 
 
Регистрация: 10.09.2006
Адрес: Харьков
Из: Ukraine
Сообщений: 25,928
 
По умолчанию
Вот знаю такую мастерскую, делают не только по Вархаммеру
https://vk.com/undead_horse


__________________
https://static.kharkovforum.com/signaturepics/sigpic11227_1.gif
    Вверх
Старый 9.09.2020, 09:04   #3
tifo


 
 
Регистрация: 25.07.2008
Адрес: Харків
Из: Ukraine
Сообщений: 19,401
 
По умолчанию
Щоб не створювати нову тему.

Треба відлити кілька значків з латуні. Тобто просто поверхневий відтиск його моделі в гіпсі, 120*20*3мм десь.
Хто може допомогти розплавити?


__________________
ні,це не глюки або наслідки японської радіації - тіфо офіційно став україномовним(27.03.2011)

Кацапы - пидарасы
    Вверх
Старый 5.10.2020, 22:02   #4
nixon357


 
 
Регистрация: 2.11.2007
Адрес: Харьков, центр.
Из: Ukraine
Сообщений: 2,933
 
По умолчанию
Цитата:
Сообщение от tifo
Щоб не створювати нову тему.

Треба відлити кілька значків з латуні. Тобто просто поверхневий відтиск його моделі в гіпсі, 120*20*3мм десь.
Хто може допомогти розплавити?
В оттиск в гипсе максимум олово можно залить и то один раз и с неоднозначным результатом. Нужна мастер-модель. С ней можно сделать оттиск в формовочном песке или отлить силиконовую форму, в которую лить воск, а уж воск потом залить формовочной смесью, вытопить воск и подогревши форму лить алюминий или латунь. Также в силиконовую форму прямиком можно лить ЦАМ, но формы надолго не хватит. Вариант с силиконовой формой дает самое лучшее повторение мастер-модели.


    Вверх
Старый 6.10.2020, 09:23   #5
tifo


 
 
Регистрация: 25.07.2008
Адрес: Харків
Из: Ukraine
Сообщений: 19,401
 
По умолчанию
Алюміній та тим паче латунь один раз можна залити в будь-що.



Коротше пройшов я цей шлях.
Може для нубасів буде корисно.

1 - восковка потрібна в будь-якому випадку бо інакше витягти деталь без порушення відтиску неможливо в моєму конкретному випадку. Якщо деталь можна витягти, то чому б ні.

2 - гіпс... Коротше пройшов деякий час поки я вирішив забити на форми з гірсових сумішей бо нормально сушити ні в чому, а так що не робив - ніфіга не виходить та залишається волога завжди.
Перейшов на пісок з рідким склом.

3 - тупо в відтиск залити не виходить бо поверхневий натяг не дає металу пролити деталі. У алюмінія це особливо відчувається.
Потрібен стовп металу зверху. АЛЕ, щось дивне виходить - якщо зробити форму в вигляді ями, на дні якої буде відтиск мого значка, тобто стовп металу зверху забезпечується, то все одно люміній дрібні деталі не проливає. При цьому стовп металу висотою, як в п4, де все виходить.

4 - результат вийшов з заливкою закритої форми через литник з випарами. Тобто коли метал проливається від литника до випарів через усю деталь. При цьому всі деталі форми заповнюються норм.



Отак виглядає кінцева форма та готова деталька на своєму місці.
Ні, це не кінцева форма - в кінцевій отой дрібний випар посередині замінений на великий. Все інше так само. Напевно не зафоткав. Зверху ще литники звичайно ставляться.




Все ще граюсь з фальш-латунуванням. Виходить норм, але шар дуже малий та нормального патинування не витримує.
Зараз зайнятий, але думаю тонером від принтера в розчиннику зачорнити, але попередньо в парах аміаку наліт гірчичний отримати - тобто буде адекватний власний наліт + чорний тонер замінить жорсткий чорний наліт, який я отримати не можу.


__________________
ні,це не глюки або наслідки японської радіації - тіфо офіційно став україномовним(27.03.2011)

Кацапы - пидарасы
    Вверх
Старый 6.10.2020, 18:59   #6
nixon357


 
 
Регистрация: 2.11.2007
Адрес: Харьков, центр.
Из: Ukraine
Сообщений: 2,933
 
По умолчанию
Сам себе противоречиш. То залить можно все, то нихрена не получается ляляля. Даже на таком рахульном фото, видно дефекты у отливки.

Деталь тонкая и длинная, льеш в холодную форму, итог закономерен. Олово, цам и сплав розе в помощь. Я помочь не могу, у меня опоки по 9 см максимум, более ни в вакууматор ни в сушилку не влезут.
По шурику попробовать, если работаеш с песком, яб взял ведро, в него форму вертикально и сухим песком засыпать, в форме обязательно грязеуловитель и подпоры повыше и потолще. Ведро на печку, хотябы до двухсот прогреть, лучше 300, заливаеш люминь и мгновенно подпоры еще грееш газовой горелкой сверху.

А с воском и вертикальной опокой с фромовочной смесью в виде трубы, прогретой до 300 и ваккуммом снизу или паром сверху все прольется на ура. Грязеуловитель обязательно.
Опока из металлической трубы диаметром 55-60 и длинной примерно 170мм. Я беру обрезки труб у товарища, ремонт глушителей.

Чисто латунь без вакуума или давления или центрифуги такую деталь будет сложно отлить без дефектов. Цам реально. Из цама вся бижутерия дешманская льется на центрифугах в резину. Меднится цам лучше и проще люмини.
Плавится на любых печках, дышать не стоит.

Еще такой момент, я предполагаю, паропроницаемость песка с жидким стеклом невысока, точно ниже смеси гипса с мелким песком. Отсюда мелкие детали при слабом подпоре проливаются плохо. На остаток добавлю , если месить гипс с песком, то в воду стоит добавить немного каменной соли.

Сушится гипс после заливки и вакуумации 12 часов, потом ступенчато с паузами, начиная от 100 градусов до 600, за три часа.

Без вакуума можно обойтись, если восковую модель обезжирить спиртом и кисточкой тщательно обмазать формовочной смесью, сделать слой милиметров 5, потом установить в опоку и просто залить смесью доверху.


    Вверх
Старый 6.10.2020, 21:18   #7
tifo


 
 
Регистрация: 25.07.2008
Адрес: Харків
Из: Ukraine
Сообщений: 19,401
 
По умолчанию
Фіча будь-яких деталей з мідних сплавів - купа патини та старий зовнішній вигляд. мене якість відливки на конкретно цьому фото абсолютно влаштовує. Навіть більше - лаком я не покриваю та на зараз ще природньої патини додалось.


Гіпс мені сушити ніде, тому все, що має до нього відношення, не має відношення до мене. Горн, де плавиться алюміній, я зробив легко, муфель, де можна довгостроково підтримувати добру температуру - зовсім інший левел.
Хоча можливість обмазати гіпсом, а потім просто якось залити, це звичайно класно.


Що до температури форми, то з її нагрівом стає гірше. Починає проявлятись усадка в найтонкіших місцях найдалі від литників/випарів - в середині крила.
Проблема вирішилась лише додаванням отих тонелей на кришці, за рахунок яких може йти усадка.
Як я розумію це, то в гарячій формі стигне довше та усаджується по всьому об'єму. Коли ж люмінь заливає холодну форму, то поверхня одразу зхоплюється, а усадка йде вже за рахунок "прибыли" - ну для чого литники й гріють пальником. Гірше заливає деталі дрібні при цьому - так, напевно, але, повторюсь, теперішня якість деталізації мене влаштовує.
В будь-якому випадку, мені здається, що цю 12см шнягу товшиною 3мм в найтоншому місці, краще відлити можна лише під тиском в сталеву пресформу.

Шлаковловлювач обов'язково. Без нього завжи під литником хня. До цього я дійшов теж.

Люміній важить 2.75, цам більше 7 - нах. В мене є відливка з пос61 з щільністю 8.5 - дууууже важка, відтягує карман. Якщо вже й лити з чьогось важкого, то лише латунь бо тру. Зішліфовати по максимуму, може навіть фрезою трохи вибрати, але лише латунь.
Я сабж лив із обірзків прокату з ад31 та старих велоободів хз з чого + 5-7% цаму, з ним відчутно краще виходить.
Мідністься абсолютно чітко.


__________________
ні,це не глюки або наслідки японської радіації - тіфо офіційно став україномовним(27.03.2011)

Кацапы - пидарасы
    Вверх

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск

Харьков Форум > Хобби > Моделизм

Быстрый переход



© 2003–2020, Харьков Форум™