Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Зарядная станция

🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #161
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #162
Ніякої. Гелеві для цього не годяться. Шукай тягові свинцеві акумулятори (збірка 12 В 180 Аг вийде десь 20000 грн) або збирай батарею LiFePO4 з BMS. Елементи LiFePO4 замовляй в Нідерландах на NKON.nl (рекомендую фірму EVE або CATL), систему керування (Battery Management System, BMS) замовляй на AliExpress. Рекомендую BMS JiKong з вбудованим активним балансиром. Клеми, дроти, ящик та решту матеріалів купиш тут на місці. Звісно, ще треба голову на плечах та руки з плечей.
Підкажіть будь ласка: чи на знаєте Ви нормальних електриків у Харкові, які збирають акумулятори на LiFePO4 з матеріалів замовника?
 
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #163
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #164
збирають акумулятори на LiFePO4 з матеріалів замовника
Це трохи неблагодарна робота. Бо якщо батарея погано працюватиме, то майстра будуть лаяти, навіть якщо проблема не в роботі майстра, а в поганій якості елементів чи заводський брак BMS. І ще може бути ситуація, коли замовник купив несумісні між собою елементи та BMS або ще якась фігня з "матеріалами замовника". Відомі в інтернеті "збирачі батарей" зазвичай самі купляють елементи та запчастини гуртом у Китаї чи десь на місці. А "з матеріалом замовника" працюють хіба що ті майстри, які приварюють болтові клеми до елементів, наприклад, відомий у Ютубі майстер ZHARV, але вони відповідають лише за свою роботу, а не за якість зібраної батареї. Якщо клема не відвалилася, то претензій до майстра не буде.
 
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #165
Підкажіть будь ласка: чи на знаєте Ви нормальних електриків у Харкові, які збирають акумулятори на LiFePO4 з матеріалів замовника?
Якщо вже є матеріали, чому б не зібрати самостійно?
Там не ракетна наука, а консультацію стосовно незрозумілих моментів можна отримати безкоштовно.
 
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #166
Дупою чую,що треба таки купляти LiFePO4...
Взяв батькам 1 нову батарею 100AH LiFePO4 Must LP16-24100 на промі. Згодом в міру коштів планую другу таку саму купити. (і з'єднати між собою по кан як на фото).

От тільки зараз проблема в мене. Як не угробити мій інвертор SRNE відключенням по перевантаженням батареї? Коли інвертор потягне з батареї більше 100А і вона відключиться. Читав що інвертори горять коли різко зникає напруга з АКБ, а навантаження по 220В ще підключене. (транзистори не встигають завершити роботу по правильному). А в дешевих інверторах немає іонізаторів.
Бо на теперішньому інверторі AGM батарея просто просяде по напрузі, але напруга не зникає як у BMS.
Отже, інвертор може до 150А, батарея може 100А як обмежити інвертор по струму з батареї ? (потрібне тимчасове рішення до поки не докупив що одну батарею). Адже інколи забудеш щось і включиш більше навантаження. Не хочу спалити інвертор....

Ставити автомат на виходу 220В на 1.5кВт-2кВт ?

Поки не знайшов ніякої інформації як такі батареї з'єднувати між собою.

Перевірка ємності акумулятора MUST LP16-24100 2024 року виробництва



Що в середині в батареї Must серії LP16



Огляд інвертора MUST PH18-3024 PRO та акумулятора MUST LiFePO4 LP1600-24100 24V 100Ah з CAN шиною (про батарею друга частина відео)



Даташіт але на 48В
 

Вкладення

  • Bateria-de-litio-48V-100Ah-MUST.pdf
    249.3 КБ · Перегляди: 5
  • Знімок екрана 2025-07-11 211533.png
    Знімок екрана 2025-07-11 211533.png
    414.1 КБ · Перегляди: 2
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #167
От тільки зараз проблема в мене. Як не угробити мій інвертор SRNE відключенням по перевантаженням батареї?
Думати головою, коли підключаєш шось в рєзєтку при роботі від інвертора. Це найпростіший і найдієвіший варіант.
Інший варіант - паралельно цій батареї поставити дві свинцеві, з'єднані послідовно, і виставити напругу завершення заряду біля 27.5В.
Я так на початку робив, поки не відбалансував літієву батарею.
 
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #168
Інший варіант - паралельно цій батареї поставити дві свинцеві, з'єднані послідовно, і виставити напругу завершення заряду біля 27.5В.
Це як? Паралельно до LIFEPO4 підключити свої AGM ? (можна залишити ліфер з AGM ?) В мене зараз налаштування інвертора під AGM, можливо так залишити? В мене два MPPT, інший йде напряму до АКБ відповідно якщо BMS відключить батарею від інвертора, то залишиться MPPT який буде живити інвертор. (він побачить високу напругу холостий хід та піде в захист - велика напруга на АКБ). Але що робити вночі? (відсутня напруга).
 
Останнє редагування:
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #169
В Алло со скидкой продают
 

Вкладення

  • Screenshot_20250712-091902.png
    Screenshot_20250712-091902.png
    227.7 КБ · Перегляди: 2
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #170
Отже, інвертор може до 150А, батарея може 100А як обмежити інвертор по струму з батареї ? (потрібне тимчасове рішення до поки не докупив що одну батарею). Адже інколи забудеш щось і включиш більше навантаження. Не хочу спалити інвертор....
1. Обмежуєш струм інвертора у 90 А програмно
2. Ставиш в паралель ще АКБ, щоб тягнула 200А
3. Замінюєш інвертор на менш потужний
4. Стежиш за навантаженням
Обирай, що подобається більше
 
  • 🟢 10:29 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #171
1. Обмежуєш струм інвертора у 90 А програмно
2. Ставиш в паралель ще АКБ, щоб тягнула 200А
3. Замінюєш інвертор на менш потужний
4. Стежиш за навантаженням
Обирай, що подобається більше
Подобається залишити AGM (та налаштування всі до нього) а паралельно підключити Lifepo4. Так і зроблю

AGM не шкода. А що з ним може статися? Підключаю lifepo4 паралельно, на інверторі залишаю всі налаштування як AGM і в "їзду."
Не бачу що може негативного статися з lifepo4. Він ж має BMS. А AGM ух на них.


а як тимчасове рішення?


Інвертор SRNE спокійно потягне і 3100Вт там запобіжник по низькій 150А встановлений.

Завжди не проконтролювати хто і що підключає до 220В.
Приклад :
Випадково включили бойлер + фен (забулися) або щось що споживає більше 100А по батареї. BMS відрубує напругу на виході. Інвертор з навантаженням не завершує правильно роботу. (що там транзистори по керуванні матимуть)?

Зараз AGM, і такого статися не може. Напруга буде на виході батареї навіть при 3кВт. (просяде і собі вимкне інвертор вихід 220В на низькій напрузі на батареї).


Людина вже попробувала:

 
Назад
Зверху Знизу