У них трохи нижче зарядна напруга, ніж у сучасного свинцю - як колись було у свинцево-сурм'янистих батарей.
Краще взяти інвертор з входом мережі і налаштувати bulk-зарядку до 13.8 в і float на 13.5 в з термокомпенсацією. При перевищенні цієї напруги батарея буде гнити швидше. Ну і зарядний струм не повинен перевищувати 0.2С20 (С20 - заявлена ємність до повного розряду за 20 годин).
Тупою автомобільною зарядкою краще не користуватися, але коли безвихідна ситуація, то можна. Лабораторний БЖ з режимами CC/CV підійде максимально добре.
Віктрон знається на свинцевих батареях і вони рекомендують робити так:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
POWMR, якщо що - китайська копія китайської копії. Я брав у них МППТ контролери, один зходу неробочий, другий не видає заявлених характеристик, тому що хєрово зідрали старий MakeSkyBlue, який теж не видає заявлених характеристик. Відгуки серед сонячного комьюніті про їх інвертори - так собі. У когось працюють, у когось ні, підтримки виробника нема.