Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Джерело живлення для побутового холодильника та морозилки...

🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #41
Такие аккумы разве что на балконе ставить, при зарядке будет из них всякое газообразное выходить.
ніх з них не виходитиме.
точніше є водню трошки, але кількість взагалі несуттєва та повністю пох на неї. Ну якщо не кип'ятити відверто ті акуми
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #42
Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
Практически да. Плюс ещё там пластины обернуты, меньше сыпятся при глубоком разряде - дольше живёт. Гель есть смысл, если он близок по цене к обычному свинцу
И большой ёмкости, чтоб не допускать глубокого разряда
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #43
Популярні упси (польскі Sinus та подібні) дають до 10-15 А, про які 3 А ви пишете?
Про ті 3А, якими дозволяється заряджати гельки по паспорту, і які я там наміряв. Польський сінус не міряв. Подібні - ХЗ подібні вони, чи ні.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #44
Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
Ну еще заявлен больший допустимый разряд - до 70-80% без потери емкости, но лучше это использовать, как НЗ, чем рабочий режим, имхо. То есть я не боюсь, если до 11,5 В, например, разрядится, но дальше уже не разряжаю.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #46
Про ті 3А, якими дозволяється заряджати гельки по паспорту, і які я там наміряв. Польський сінус не міряв. Подібні - ХЗ подібні вони, чи ні.
А можете показати паспорт? Бо я свій 100 А*г заряджаю 9А (більше не дає упс), і по паспорту треба не менше 2 чи 3 А взагалі, а ви пишете про максимум? Чи там ємність 30 А*г у вас?
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #47
А можете показати паспорт? Бо я свій 100 А*г заряджаю 9А (більше не дає упс), і по паспорту треба не менше 2 чи 3 А взагалі, а ви пишете про максимум? Чи там ємність 30 А*г у вас?
В упсах 9-12 а*г, які 100? :)
100 то вже серйозна станція.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #48
Получается, что гелевый аккумулятор отличается от обычного "свинцового" только тем, что он не выделяет водород при зарядке, а так в целом одно и тоже?
Там свинцю вдвічі-втричі більше, ніж в стартерній батареї. Вони важкі пиздець, але на відміну від стартерних, таки можуть працювати в циклічному режимі.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #49
Там свинцю вдвічі-втричі більше, ніж в стартерній батареї. Вони важкі пиздець, але на відміну від стартерних, таки можуть працювати в циклічному режимі.
Т.е. имеет смысл взять обычную геевую батарею, такого плана и она будет охуительно лучше обычной автомобильной
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #50
Це такий комбайн! (вони зараз впали в ціні) Брати банку 12S з якоїсь електрички
Плюс BMS
Це буде стратегічно, далекоглядно та масштабовано. І універсально в майбутньому.

d9GcQ8Fw3uzTmLYlfiIt1PjkoqZn76sPTWdRBpfvFiT2Pfkw&s.jpg


mode-3-smart-load.jpg
 
Останнє редагування:
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #51
Т.е. имеет смысл взять обычную геевую батарею, такого плана и она будет охуительно лучше обычной автомобильной
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Є сенс взяти свинцево-карбоновий гелевий акумулятор, щоб поставити і забути про нього, бо він своєю поведінкою схожий вже на літій-залізний. Гелеві раніше брали для зберігання енергії тому, що інших варіантів, по-суті, не було. Панцирні заливні батареї або нікель-залізо для дому - не варіанти.

А так все залежить від сценарію використання.
В УПСі, який втрачає мережу 2-3 рази на рік на півгодини, стартерна батарея проживе стільки ж, скільки і гелева - до 10 років, доки не відгниють струмоведучі шини, і сенсу переплачувати за купу зайвого свинцю нема. А коли треба кожен день віддавати і приймати енергію, то літій-залізо > свинець-карбон > свинець гель > свинець АГМ > свинець стартерний.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #52
Є сенс взяти свинцево-карбоновий гелевий акумулятор, щоб поставити і забути про нього, бо він своєю поведінкою схожий вже на літій-залізний. Гелеві раніше брали для зберігання енергії тому, що інших варіантів, по-суті, не було. Панцирні заливні батареї або нікель-залізо для дому - не варіанти.

А так все залежить від сценарію використання.
В УПСі, який втрачає мережу 2-3 рази на рік на півгодини, стартерна батарея проживе стільки ж, скільки і гелева - до 10 років, доки не відгниють струмоведучі шини, і сенсу переплачувати за купу зайвого свинцю нема. А коли треба кожен день віддавати і приймати енергію, то літій-залізо > свинець-карбон > свинець гель > свинець АГМ > свинець стартерний.
Ок более менее понятно.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #53
Є сенс взяти свинцево-карбоновий гелевий акумулятор, щоб поставити і забути про нього, бо він своєю поведінкою схожий вже на літій-залізний. Гелеві раніше брали для зберігання енергії тому, що інших варіантів, по-суті, не було. Панцирні заливні батареї або нікель-залізо для дому - не варіанти.

А так все залежить від сценарію використання.
В УПСі, який втрачає мережу 2-3 рази на рік на півгодини, стартерна батарея проживе стільки ж, скільки і гелева - до 10 років, доки не відгниють струмоведучі шини, і сенсу переплачувати за купу зайвого свинцю нема. А коли треба кожен день віддавати і приймати енергію, то літій-залізо > свинець-карбон > свинець гель > свинець АГМ > свинець стартерний.
А заряжаются, углеродные обычной зарядкой?
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #54
А заряжаются, углеродные обычной зарядкой?
У них трохи нижче зарядна напруга, ніж у сучасного свинцю - як колись було у свинцево-сурм'янистих батарей.

Краще взяти інвертор з входом мережі і налаштувати bulk-зарядку до 13.8 в і float на 13.5 в з термокомпенсацією. При перевищенні цієї напруги батарея буде гнити швидше. Ну і зарядний струм не повинен перевищувати 0.2С20 (С20 - заявлена ємність до повного розряду за 20 годин).

Тупою автомобільною зарядкою краще не користуватися, але коли безвихідна ситуація, то можна. Лабораторний БЖ з режимами CC/CV підійде максимально добре.

Віктрон знається на свинцевих батареях і вони рекомендують робити так:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


Може комусь буде цікаво це відео - дуже класно розказано про всі чи майже всі нюанси в роботі інвертора POWMR 3kw. Автор молодець.
POWMR, якщо що - китайська копія китайської копії. Я брав у них МППТ контролери, один зходу неробочий, другий не видає заявлених характеристик, тому що хєрово зідрали старий MakeSkyBlue, який теж не видає заявлених характеристик. Відгуки серед сонячного комьюніті про їх інвертори - так собі. У когось працюють, у когось ні, підтримки виробника нема.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #55
У них трохи нижче зарядна напруга, ніж у сучасного свинцю - як колись було у свинцево-сурм'янистих батарей.

Краще взяти інвертор з входом мережі і налаштувати bulk-зарядку до 13.8 в і float на 13.5 в з термокомпенсацією. При перевищенні цієї напруги батарея буде гнити швидше. Ну і зарядний струм не повинен перевищувати 0.2С20 (С20 - заявлена ємність до повного розряду за 20 годин).

Тупою автомобільною зарядкою краще не користуватися, але коли безвихідна ситуація, то можна. Лабораторний БЖ з режимами CC/CV підійде максимально добре.

Віктрон знається на свинцевих батареях і вони рекомендують робити так:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.



POWMR, якщо що - китайська копія китайської копії. Я брав у них МППТ контролери, один зходу неробочий, другий не видає заявлених характеристик, тому що хєрово зідрали старий MakeSkyBlue, який теж не видає заявлених характеристик. Відгуки серед сонячного комьюніті про їх інвертори - так собі. У когось працюють, у когось ні, підтримки виробника нема.
Тоді Deye або Luxpower, а якщо сам інвертор то fchao.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #56
В упсах 9-12 а*г, які 100? :)
100 то вже серйозна станція.
Я кажу про упс на основі окремого аккума, до чого тут ті комп'ютерні писклявки)) Інвертор + зарядне 2 в 1 + акум на 100 А*г.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #57
Там свинцю вдвічі-втричі більше, ніж в стартерній батареї. Вони важкі пиздець, але на відміну від стартерних, таки можуть працювати в циклічному режимі.
Про вдвічі-втричі більше свинцю - це гумор, звичайно) Процентів на 30 може більше, а все інше - лише форма пластин вирішує.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #58
Я кажу про упс на основі окремого аккума, до чого тут ті комп'ютерні писклявки)) Інвертор + зарядне 2 в 1 + акум на 100 А*г.
Як дочого? Бо вони дешеві, і як ТСу на холодильник - їх повністю вистачає. Тільки треба брать з нормальним синусом, бо холод може не стартувать з меандром.
 
  • 🔴 03:52 Повітряна тривога в Харків.обл.
  • #60
Назад
Зверху Знизу