Настало время для переобувки

Ммм... це в якому сенсі? Все одно буде відчуватися бієніе?
Звісно.

Єдина система, де не буде відчутно в кермо, це машини, де steer-by-wire. Але там буде зрозуміло просто через вібрацію на кузов.
 
A якщо такий підсилювач що сам руліти вміє?
Дуже цікаво почути версію як підсилювач керма буде "гасити" вібрацію :-)

p.s. може я десь відстав від розвитку і технології дозволяють їздити і на квадратних колесах без відчутних змін в поведінці авто )))
 
Ну як вище написали - steer by wire, обратного звязка фізично немає, гасити нічого не потрібно.
Вібрація нікуди не дінеться хоч зі зв'язком хоч без... і якщо на це не реагувати, то дуже скоро кінчиться гума і підшипник ступічний... якщо колесо раніше не відкрутиться 😀
 
Обычно суровые зимы, мороз/снег/лёд и т. д., было жёстче чем в Киеве/Харькове, на мой взгляд. Последнее время как то помягче.

У меня правда внедорожники, но всегда на универсальной резине, не менял на зимнюю и обратно никогда.
Раптово побачив
 
АлСисун типа для зимы и лета. Но моя похожа больше на АлВезер. Геоландар g91 - чистая пластмасса
з того що я знайшов вона M+S, проте нема 3PMSF / Alpine. Тобто йокохама геоландар g91 є чисто літньою гумою (в юридичному сенсі)
без Alpine символа гума не є зимовою щоб там не писали в назві.
 

Вкладення

  • 1714676997828.png
    1714676997828.png
    58.7 КБ · Перегляди: 2
Назад
Зверху Знизу