Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

дай марку своего корча. Я светодиодный дрочер, все свои машины в светодиодное освещение переделывал :D
Пропозиція ще актуальна?
Вирішив повернутися до цієї теми. VW Sharan, двигун ASZ 1.9 tdi, 2005 р.
Цоколь ламп ближнього світла - Н7, дальнього - Н1.
Звернувся до приятеля на Автограді - порадив взяти такі:
1000005434.jpg


1000005433.jpg



Ціна 500 і 1000 грн за пару, відповідно.
Барахло, чи згодиться? В інеті їх багато продають, але відгуків не знайшов.

Ще планую взяти нічні очки водія. Бо світло від зустрічного транспорту стабільно сліпить, і дуже, треба з цим щось робити.
Сьогодні вночі їхали по трасі Дніпро - Донецьк, з Донбасу. Там за блокпостом на межі Дн і Дп областей, вже в Дп, є невелика перекрита ділянка полоси, об'їзд по зустрічній. Так от, сьогодні зустрічна фура з навішаними ліхтарями засліпила так, що я не помітив попереду огорожу і знак напрямку повороту (вліво). Добре що пасажир своєчасно зреагував і я встиг загальмувати, повернути, а то б хз як це закінчилося!
 
Останнє редагування:
Цоколь ламп ближнього світла - Н1, дальнього - Н7.
Фари лінзовані? Оригінальні чи китайські?
На оригінальних фарах вигоряє лінза, заміна ламп ефекту не дасть. Китайські фари часто не регулюються як треба, або криві лінзи, де лампа не у фокусі.
Якщо можеш, підгони авто вночі на 5-10 метрів до стіни і сфотографуй, як світять чисті фари на ближньому. По фото буде видно, нормальні фари чи ні.
Якщо ближній не лінзований, світлодіоди будуть сліпити 100%.
 
Фари лінзовані? Оригінальні чи китайські?
На оригінальних фарах вигоряє лінза, заміна ламп ефекту не дасть. Китайські фари часто не регулюються як треба, або криві лінзи, де лампа не у фокусі.
Якщо можеш, підгони авто вночі на 5-10 метрів до стіни і сфотографуй, як світять чисті фари на ближньому. По фото буде видно, нормальні фари чи ні.
Якщо ближній не лінзований, світлодіоди будуть сліпити 100%.
Фари точно оригінальні. Лінзовані чи ні - хз. Не знаю як перевірити. А розбирати їх - ще той клопіт. Написав продавцю, запитав , чекаю на відповідь.
Підігнати авто і сфоткати світло зараз можливості немає, нажаль(
 
у китайців давно є лампи з вбудованими рефлекторами та лінзами, що самі формують ближнє - тож пох на стан рідної оптики.

от, наприклад.
Я не кажу, що саме ці норм, лише приклад - їх багато таких.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Ага тіки під той приклад треба щоб прозоро було скло
 
images.jpeg

Фара з лінзою

images (1).jpeg


Фара без лінзи
 
у китайців давно є лампи з вбудованими рефлекторами та лінзами, що самі формують ближнє - тож пох на стан рідної оптики.

от, наприклад.
Я не кажу, що саме ці норм, лише приклад - їх багато таких.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
Встановлювали ми і такі лампи. Світять так собі, якщо чесно, з нормальними лінзами не зрівняти. І дальнє світло на них дуже погане.
 
Спросил у сервисника - говорит, что да, есть такая беда с клапаном включения, зависит сильно от жесткости и чистоты воды, но обслуживается без проблем. Богдана Хмельницкого, 16, если что, возьмутся всегда хоть за ТО, хоть за ремонт.
 
Встановлювали ми і такі лампи. Світять так собі, якщо чесно, з нормальними лінзами не зрівняти. І дальнє світло на них дуже погане.
вони різні є. Дальні є як самі по собі, так і просто світилка, що юзає штатну оптику - для дальняка пох.
Можна їх "впаковувати" в якісь корпуси від старих фар на тупо навішувати на бампер чи взагалі врізати в нього. Ми так робили))
 
Спросил у сервисника - говорит, что да, есть такая беда с клапаном включения, зависит сильно от жесткости и чистоты воды, но обслуживается без проблем. Богдана Хмельницкого, 16, если что, возьмутся всегда хоть за ТО, хоть за ремонт.
У меня дождевая фильтрованая вода.Все равно залипает.Конструктивный просчет.
 
У меня дождевая фильтрованая вода.Все равно залипает.Конструктивный просчет.
Нужен дополнительный фильтр.у меня вода с железом.воняет капец.в фильтре куча мусора. В комплекте его нет.нужнототдельно покупать

С дождевой водой хз.у меня со скважины все ок.ничего не липнет )))
 
Можна їх "впаковувати" в якісь корпуси від старих фар на тупо навішувати на бампер чи взагалі врізати в нього. Ми так робили))
Нахіба таке робити, якщо є готові лінзи для зовнішнього застосування, водозахищені. Є під Н11, є з вбудованими діодами. Є з рухомою шторкою під ближнє/дальнє світло.
 
У меня дождевая фильтрованая вода.Все равно залипает.Конструктивный просчет.
Ничего не скажу, во времена старых серий Керхера таких проблем не было вроде, пересказал то, что мне сказал человек, который каждый день эти мойки ремонтирует вот уже больше 15 лет.
 
Нужен дополнительный фильтр.у меня вода с железом.воняет капец.в фильтре куча мусора. В комплекте его нет.нужнототдельно покупать

С дождевой водой хз.у меня со скважины все ок.ничего не липнет )))
Стоит фильтр тонкой очистки,фирменный керхер.Покупал отдельно.
Сколько лет вашей мойке? Моей уже 14 будет.Покупал новой-5 серия керхер,ювилейная версия
 
Це якась хня для фоточєк тактікульщиків.
Які, блят, револьвери?!! Автоматні кулі та уламки потрібно тримати.
До того ж, не комфортно прикладатись до зброї, зайва вага, обмежений огляд...
Якось чув, що автоматна куля й шию зламає
 
Роздивився
Фари без лінз
Тоді радити щось немає сенсу, треба встановлювати різні лампи і дивитися картину світлового потоку, знов таки найкраще на стіні. Ми так робили - брали декілька різних ламп і дивилися, яка з них у цій конкретній фарі дасть найкращу картинку. Але сліпити зустрічних буде 100%.
Від себе можу порадити подивитися, чи є запас місця на місці кріплення штатних ПТФ. Якщо від бамперу всередині є 15 см вільного місця, найкращий варіант - лінзовані світлодіодні ПТФ. Можна знайти навіть адаптери для них, щоб кріпити у штатних точках. Я собі на авто поставив такі, жовті на 3000к з режимом дальнього світла. Відразу світла стало більше у декілька разів, і лінзи не сліплять зустрічних.
 
Назад
Зверху Знизу