realmarketing
Привіт!
Статус:
Offline
Реєстрація: 29.08.2009
Повідом.: 5
Реєстрація: 29.08.2009
Повідом.: 5
Основні причини, втрати грошей на рекламі в малому бізнесі
Основні причини, втрати грошей на рекламі в малому бізнесі
1. Відсутність контролю ефективності реклами.
Кожен рекламодавець точно знає скільки коштує виготовлення його реклами, знає скільки коштує її розміщення в кожному конкретному випадку, й на кожному з носіїв. Але мало хто знає скільки потенційних покупців приходить з тієї чи іншої реклами, з того чи іншого носія. І головне – скільки покупок, і на які суми робиться покупцями що прийшли з тієї чи іншої реклами.
Якщо ви не можете порахувати потенційних покупців, які приходять, чи не приходять, з тієї чи іншої реклами, то ви не знаєте куди ви вкладаєте свої гроші ефективно, інвестуєте їх, а куди ви їх викидаєте.
2. Ловля риби там, де її немає.
Можна мати найсучасніші снасті, найпрекраснішу й найпривабливішу наживку, вставати в 4 ранку… та все одно мати улов в рази менший, ніж у якого-небудь пацана, що закидає простий хліб начеплений на саморобний гачок з проволоки, в озеро що кишить рибою.
Розміщення реклами в тих джерелах і на тих носіях, які не дивляться, не читають, чи не слухають потенційні клієнти, веде до прямого викидання грошей на вітер. Це один з найрозповсюдженіших і 100% вірних способів витратити гроші на рекламу марно.
3. Не вірні, не правильні цілі.
Зазвичай, створюючи рекламу рекламодавці, разом з її виробниками свідомо, чи не свідомо ставлять перед собою такі цілі:
• заявити про себе – ось ми, підприємство «Таке-то», й ми надаємо такі-то послуги, або пропонуємо такі-то товари;
• розказати про властивості й переваги товару що є в наявності, додаткових послугах, чи рівні сервісу;
• підвищити впізнаність того або іншого товару, послуги, торгівельної марки, чи підприємства в цілому;
• поінформувати про майбутні, чи актуальні промо-акції, нові пропозиції, знижки і т.д.;
• створити позитивний імідж підприємства, яке замовило рекламу;
• створити позитивне враження, та позитивне відношення до товару або послуги;
• та інші.
Але всі ці цілі розраховані на перспективу, на довгий строк спрацьовування, і жодна з них не розрахована на швидкий відгук, на приведення потенційних покупців за покупками прямо зараз.
І тому віддача від такої реклами, по-перше, розтягнута в часі (іноді настільки що бізнес встигає вилетіти в трубу з такою рекламою, перш ніж дочекається клієнтів), а по-друге, сам принцип такої реклами передбачає не концентрацію ресурсів для цільового впливу на потенційних клієнтів, а їхнє розпилення.
Єдина суттєво важлива ціль для ефективної реклами в малому бізнесі – привести якомогоа більше клієнтів у максимально короткі строки.
Всі інші цілі – імідж, бренд, репутація, створення позитивного враження й т.д. важливі, але вторинні. Вони можуть бути, а можуть і не бути.
Далі буде.
Основні причини, втрати грошей на рекламі в малому бізнесі
1. Відсутність контролю ефективності реклами.
Кожен рекламодавець точно знає скільки коштує виготовлення його реклами, знає скільки коштує її розміщення в кожному конкретному випадку, й на кожному з носіїв. Але мало хто знає скільки потенційних покупців приходить з тієї чи іншої реклами, з того чи іншого носія. І головне – скільки покупок, і на які суми робиться покупцями що прийшли з тієї чи іншої реклами.
Якщо ви не можете порахувати потенційних покупців, які приходять, чи не приходять, з тієї чи іншої реклами, то ви не знаєте куди ви вкладаєте свої гроші ефективно, інвестуєте їх, а куди ви їх викидаєте.
2. Ловля риби там, де її немає.
Можна мати найсучасніші снасті, найпрекраснішу й найпривабливішу наживку, вставати в 4 ранку… та все одно мати улов в рази менший, ніж у якого-небудь пацана, що закидає простий хліб начеплений на саморобний гачок з проволоки, в озеро що кишить рибою.
Розміщення реклами в тих джерелах і на тих носіях, які не дивляться, не читають, чи не слухають потенційні клієнти, веде до прямого викидання грошей на вітер. Це один з найрозповсюдженіших і 100% вірних способів витратити гроші на рекламу марно.
3. Не вірні, не правильні цілі.
Зазвичай, створюючи рекламу рекламодавці, разом з її виробниками свідомо, чи не свідомо ставлять перед собою такі цілі:
• заявити про себе – ось ми, підприємство «Таке-то», й ми надаємо такі-то послуги, або пропонуємо такі-то товари;
• розказати про властивості й переваги товару що є в наявності, додаткових послугах, чи рівні сервісу;
• підвищити впізнаність того або іншого товару, послуги, торгівельної марки, чи підприємства в цілому;
• поінформувати про майбутні, чи актуальні промо-акції, нові пропозиції, знижки і т.д.;
• створити позитивний імідж підприємства, яке замовило рекламу;
• створити позитивне враження, та позитивне відношення до товару або послуги;
• та інші.
Але всі ці цілі розраховані на перспективу, на довгий строк спрацьовування, і жодна з них не розрахована на швидкий відгук, на приведення потенційних покупців за покупками прямо зараз.
І тому віддача від такої реклами, по-перше, розтягнута в часі (іноді настільки що бізнес встигає вилетіти в трубу з такою рекламою, перш ніж дочекається клієнтів), а по-друге, сам принцип такої реклами передбачає не концентрацію ресурсів для цільового впливу на потенційних клієнтів, а їхнє розпилення.
Єдина суттєво важлива ціль для ефективної реклами в малому бізнесі – привести якомогоа більше клієнтів у максимально короткі строки.
Всі інші цілі – імідж, бренд, репутація, створення позитивного враження й т.д. важливі, але вторинні. Вони можуть бути, а можуть і не бути.
Далі буде.