Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311781
тим часом переробка лі-іон акк в єс 95-98%, здається заводи вже навіть в Польщі..
Вот прямо автомобильных АКБ, да?
Скинь ссылку, почитаю.
Их действительно перерабатывают. Но объемы и скорость пока что печальные.
Проблема то в том, что они все разные. Потому и автоматизация этого процесса идёт тяжело.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311782
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311783
Ну бо просто "як це кожні 2-3 хвилини зупинятись на 20 хвилин?! ви шо, я цілий день без зупинок їжджу!"
Да Валера, я не рассматриваю электроавто как альтернативу дизельному. Как второе авто ездить на работу 3 км, чтобы дизель не насиловать да, но 10 раз подумаю, налог, страховка, нужно ли мне это.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311784
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311785
Можеш інші міста поміж собою порівняти
Ты путаешь Чехию и Польшу.
Я сам катался по Чехии и Германии пару месяцев назад, так что ничего не путаю. Если брать не самый дорогой в Германии Берлин, и самую дорогую в Чехии Прагу, то может и выходит примерно поровну. Но ездят тарится немцы не в Прагу, а в приграничные деревушки. Та даже Бавария сама по себе по ощущениям процентов на 30 дороже чем земли бывшей ГДР. В калькуляторах тех поменяй Берлин на Мюнхен, а Прагу на какой-нибудь Плзень и картина будет совсем другой.

Хотя да, те кто в Чехии давно тоже жалуются что мол «раньше было дешевле, а теперь цены потихоньку тянутся к немецким». А если/когда швейки введут у себя евро то и сравняются.
А що таке "прихлопнув"? Трохи менше людей почало їздити?
Массовый туризм говоришь в Хорватии прихлопнули? Достаточно посмотреть что за пробки в моменты начала летних детских каникул разных земель Германии.
Не рассматривает норот больше Хорватию как нечто дешевое, как было раньше. Те, кому надо в Хорватию лететь, а не ехать на машине (Голландия, Британия, скандинавы) теперь плюются от дороговизны их цен, мол зачем платить больше, если в Испании не хуже, и уже и не дороже.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311786
Я би сказав, що євро тут ні до чого.
Воно дорожчало від року в рік.
Впаде попит - впаде і ціна.
Поки є попит, ціна буде підніматись.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311787
Я сам катался по Чехии и Германии пару месяцев назад, так что ничего не путаю. Если брать не самый дорогой в Германии Берлин, и самую дорогую в Чехии Прагу, то может и выходит примерно поровну. Но ездят тарится немцы не в Прагу, а в приграничные деревушки. Та даже Бавария сама по себе по ощущениям процентов на 30 дороже чем земли бывшей ГДР. В калькуляторах тех поменяй Берлин на Мюнхен, а Прагу на какой-нибудь Плзень и картина будет совсем другой.
Та херня это все. У Лидла цены не меняются на базовые товары хоть в Мюнхене хоть в Берлине. Я с женой раз в неделю езжу в супермаркет. Я знаю досконально цены какие в Германии(в разных супермаркетах) и я был под новый год в Праге, а потом в мае поехал в Чешский Крумлов, Плзень, Карловы Вары. И был во всяких супермаркетах. Цены на почти все базовые товары в Чехии дороже на 20-30%. Я говорю про сетевые супермаркеты, а не про непонятные магазинчики в центре города.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311788
Ось тут джеміні нагенерував. Чи правда, чи ні - хз. :)

Туризм у Хорватії після запровадження євро: зростання на тлі цінового шоку
Загреб, Хорватія – Через півтора року після переходу на євро туристичний сектор Хорватії демонструє неоднозначну картину. Офіційна статистика свідчить про зростання кількості туристів і доходів, що продовжується, проте це зростання супроводжується значним підвищенням цін, що викликає занепокоєння з приводу довгострокової конкурентоспроможності країни і змінює портрет типового гостя.

Хорватія, яка вступила до єврозони 1 січня 2023 року, як і раніше, приваблює мільйони відвідувачів. 2023 року країну відвідали 20,6 мільйона туристів, що на 9% більше, ніж 2022 року (18,9 мільйона). Доходи від туризму також показали впевнене зростання, досягнувши 2023 року рекордних 14,6 мільярда євро, що на 11,4% більше, ніж роком раніше. Попередні дані за 2024 рік підтверджують цю тенденцію з подальшим збільшенням кількості прибутків та доходів.

Проте за цими позитивними цифрами ховається серйозна проблема – різке зростання цін. Численні повідомлення у ЗМІ та відгуки туристів свідчать про те, що вартість відпочинку у Хорватії після запровадження євро відчутно зросла. Подорожчало практично все: від проживання в готелях та апартаментах до чеків у ресторанах та кафе, а також продуктів на ринках. У деяких випадках зростання цін у сфері туристичних послуг досягло 50% за останні три роки, що значно перевищує інфляцію в інших середземноморських країнах-конкурентах, таких як Іспанія та Греція, де аналогічне зростання склало 15-20%.

Представники туристичної галузі та влади визнають наявність проблеми. Директор Хорватської туристичної спільноти (HTZ) Крістян Станичич неодноразово наголошував на важливості відповідності ціни та якості послуг, що надаються. Уряд також висловлював стурбованість, що необґрунтоване завищення цін може завдати шкоди іміджу Хорватії як доступного спрямування.

Підвищення цін вже почало впливати на структуру туристичного потоку. З'явилися повідомлення про зниження кількості туристів із країн, що традиційно чутливі до цін, таких як Німеччина, Словаччина та Угорщина. Деякі туристи, які раніше регулярно відпочивали в Хорватії, тепер шукають більш бюджетні альтернативи.

У той же час зростання загальних показників може пояснюватися кількома факторами. По-перше, вступ до Шенгенської зони одночасно з переходом на євро спростив поїздки для багатьох європейців, усунувши прикордонний контроль та необхідність обміну валюти. По-друге, спостерігається приплив туристів із країн із вищим рівнем доходу, котрим хорватські ціни залишаються прийнятними.

Таким чином, на питання про те, чи постраждала туристична сфера Хорватії із запровадженням євро, немає однозначної відповіді. З кількісної точки зору – за кількістю туристів та доходами – сектор продовжує зростати. Проте якісні зміни, насамперед різке зростання цін, створюють серйозні виклики. Хорватія має знайти баланс між максимізацією доходів і збереженням своєї привабливості для широкого кола туристів, щоб забезпечити сталий розвиток ключової галузі своєї економіки в довгостроковій перспективі.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311789
Так исходя из его логики как раз гиганты и делят рынок и они управляют политиками. И их все устраивает в этом деле, новый рынок хорошо, но не в замену старого, а сейчас как раз происходит замена старого. Т.е. автогиганты теряют продажи и закрывают заводы, по крайней мере в Германии. Куча предприятий, которые обслуживали автогиганты - делали для них электрику, какие то пластиковые детали и так далее либо закрылись либо уволили половину работников.
:) "Автогиганты" как ты их называешь, являются зеркалом социализма, который строил хвост, видяющий собакой, все эти годы.
Просто в их случае модель изжила себя несколько ранее, чем в других.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311790
Нещодавно в німецьких новинах почали виходити статті щодо кризи на китайському атвомобільному ринку, де прогнозують його обвал і банкрутство багатьох компаній.
Нещодавно, також, заявили, що деякі виробники завищували показники продажів.
Сподіваюсь, що їх агресивна цінова політика таки призведе до їх проблем.
Я тут даже не знаю что сказать, то ли это "хорошо что у соседа корова сдохла, а не у меня", то ли это калька на 80е про то что на западе надои упали, только наоборот.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311791
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311792
Цены на почти все базовые товары в Чехии дороже на 20-30%.
Ну ок, просто у меня сложилось другое впечатление от увиденного. Хотя те цены на млеко и яйки с картофаном что ты написал это плюс-минус уровень как и там где я обитаю. В Чехии точно было дешевле в их местном АТБ-Пенни.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311793
як мінімум нова ніша завжди дає можливість перерозподілити ринок набагато легше ніж штурхатись ліктями в давно вже поділеному гравцями ринку.
Тому Китай в електромобілі й вскочив. На ринку ДВЗ є гравці, яким більше століття, а Китай як раз напрацював досвід виробництва різних електроприладів на батарейках.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311794
До електромобілів Китай теж в автомобілях був.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311795
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311796
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311797
з останнього AE Elemental, Recupyl ще з 2017..
Полазил по сайту первого. Шото там все как любит наша власть: мы будем, можем, построим запустим наладим и т.д.
Все в будущем времени без реальных цифр.
У второго вообще инфы около нуля кроме того, что бытовых батареек они много перерабатывают. Но тут-то речь идёт про автомобильные АКБ.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311798
Полазил по сайту первого. Шото там все как любит наша власть: мы будем, можем, построим запустим наладим и т.д.
Все в будущем времени без реальных цифр.
У второго вообще инфы около нуля кроме того, что бытовых батареек они много перерабатывают. Но тут-то речь идёт про автомобильные АКБ.
Ну ти ж в курсі з чого складаються автомобільні тягові батареї? :) От ці ячейки вони і переробляють вже дофіга років. Той другий завод починав шось типу в 17 році з 40% ефективністю. Останні модернізації вже до 95%. На сайтах багато не знайдеш - але можеш загуглити новини німецькою, польською або може англійською. Про це багато пишуть.

Если их можно так назвать)
Так їх і зараз можна "так назвать".. Але свою нішу мають.
Коли там в Україну MG6 завезли? десь на початку десятих років. На той час вже мали гідроавтомат, турбомотор і цілком непогані відгуки. Не все ж cherry вимірюється.
 
Останнє редагування:
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311799
Батарейки зло. Даёшь водород.
 
  • 🔴 03:27 Повітряна тривога в м. Харків та Харківська територіальна громадаСлідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #311800
Спочатку було б непогано визнати, що був неправий щодо 19 вс 20 колес та витрат електроенергії. :)
Я был прав, это либо ошибка в статье либо есть необозначеный нюанс.
Есть несколько факторов негативно влияющих на экономичность при прочих равных:
Большая длинна окружности колеса.
Более мягкий протектор.
Более мягкая боковина.
Более высокая боковины.
Более широкая резина.

Все кроме первого - элементарная физика - чем больше деформаций испытывает колесо и чем большая сила трения между ним и поверхностью - тем меньшая эффективность.
Первое чуть менее элементарная физика.

Учитывая что длинна окружности и ширина протектора одинаковы, значит что либо 19е и 20е колеса имеют разный состав резины, либо в таблице ошибка, которую растирадировали.
 
Назад
Зверху Знизу