Віктор Медведчук контролює щонайменше третину ринку дизельного пального України, керуючи через підставних осіб роботою нафтопродуктопроводу "Самара-Західний напрямок" з розливною станцією в Новоград-Волинському, - розслідування журналіста програми "ШУСТРОВА LIVE" Дмитра Костюка
Унікальний секретний об’єкт, збудований у середині ХХ століття, як дешевий та швидкий спосіб забезпечувати нафтопродуктами союзників СРСР по Варшавському договору у випадку можливої війни з Америкою, нафтопродуктопровід «Самара-Західний напрямок» на 780 кілометрів розтягнувся по території України.
Як стратегічний об’єкт, трубопровід перебував у всесоюзній власності. Відтак, після розпаду СРСР, трубопровідна система, яку в 1992 році оцінили в понад 8 мільйонів доларів, за правонаступництвом мала перейти до України. Але цього не відбулося. Росіяни, які на той момент експлуатували трубопровід, відмовилися його віддати добровільно.
Суди за трубу тривали з 2005 року. У 2011 році рішенням Господарського суду Рівненської області об’єкт нарешті закріпили у власності держави Україна. Законність та обґрунтованість вказаного рішення суду першої інстанції підтвердили відповідні постанови Апеляційного та Вищого господарських судів у 2014-2015 роках.
Та не встигла держава запустити трубопровід в роботу, як Господарський суд Рівненщини скасував своє попереднє рішення, відтак – труба переходить у власність компанії "Прикарпатзахідтранс", сліди засновників котрої ведуть до російського магістрального монополіста "Транснєфть