Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Азер на бляхе на огромной скорости сбил пешехода на Ландау. Пешеходу оторвало голову

🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #461
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #463
Есть не оплаченный штраф в течении определённого периода, например месяца
Временный ввоз или транзит — и так на месяц максимум. Т.е., если это не бляха, её владелец вместе с ней давно свалит за бугор. Получается, всех, кто на импортных бляхах, ловить надо сразу же, как только штраф в системе появился.
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #464
Если каждый водитель перед перекрестком и пешеходным переходом будет сбрасывать скорость до 30, не ездить в населенном пункте больше 50, количество ДТП уменьшится на порядки.

Но у водителей виноваты пешеходы.

Схуяли водителю кланятся каждому перекрёстку. :рл:
Это нарушение правил которые вы видимо не читали/не учили никогда. :рл:


пункт 12.9.

Водителю запрещается:
...
в)
препятствовать другим транспортным средствам, двигаясь без надобности с очень малой скоростью;
г)
резко тормозить (кроме случаев, когда без этого невозможно предотвратить дорожно-транспортное происшествие).

Как можно спорить по правилам ПДД если их никода не читали ? :D
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #465
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #466
А хто винен тут поки не відомо.
І це головне, чого Ви не маєте змоги зрозуміти.
Ви пишете, що згідно з заявою поліції пішохід рухався на червоне світло.
Але заява поліції - чистісінька белетристика, яка не має жодних юридичних наслідків.
Факт руху учасників на якесь світло може встановити лише суд, вивчивши усі наявні докази.
До того ж поліція поки що не виклала ніяких підтверджень.
Ви зовсім не знаєте правил руху, бо не знаєте першої головної частини, де викладено обов'язки учасників руху, які стосуються усіх наступних пунктів, у тому числі проїзду пішохідних переходів.
Що таке головна частина?
Ось, наприклад, витяг з головної частини Конституції:
Конституція України
Стаття 27. Кожна людина має невід'ємне право на життя.
Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов'язок держави - захищати життя людини.
Вам взагалі треба негайно заборонити їздити, доки Ви не скоїли чогось страшного.
У головній частині правил чітко написано, що водій зобов'язаний вибирати безпечну швидкість, яка залежить від дорожних обставин. Згідно з офіційними коментарями юристів до правил, безпечна швидкість вибирається в діапазоні
від нуля!!! до гранично дозволеної в залежності від обставин і не може бути такою, яка призведе до нещасних випадків. Гранично дозволена швидкість в місті, як відомо, становить 50 км/год.
Ви вище писали, що, оскільки пішохід рухався на червоне світло, водій повинен заплатити невеликий штраф за перевищення швидкості.
А який штраф може заплатити пішохід за перехід (перебіг) на червоний?
Відповідальність залежить від наслідків дій порушників.
Якщо пішохід дійсно перебігав на червоне і завдяки цьому зіткнувся з автомобілем, рухающимся з безпечною швидкістю, трагічних наслідків не було б.
Пішохід в найгіршому разі отримав би легкі тілесні ушкодження обо навіть переломи і був би доправлений в лікарню, а не в морг з головою окремо. І заплатив би невеликий штраф за порушення.
Тому провина за трагічний наслідок повністю належить водію.
І тут уже не штраф, а в'язниця, бо він насправді вбивця.
Тепер про Ваші висновки щодо швидкості.
Так, тіло не перелетіло через машину, але тільки завдяки тому, що зачепилося головою, що зменшило його швидкість. Якась енергія була поглинута на відрив голови. Але автомобіль з тілом на капоті проїхав ще 100 метрів! Невже це ні про що Вам не говорить?
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #467
Схуяли водителю кланятся каждому перекрёстку.
ну, не каждому: а тому, на котором нет видимости, полагаю.
Ехать на максимальной разрешённой скорости (которую большинство водителей рассматривают как минимальную, меньшую от "правильной" минимум на 20 км/ч) нужно при условии идеальных условий (состояния дорожного покрытия, видимости и т. п.) - вот тогда к тебе в лобовуху не будут залетать головы пешеходов, даже если пешеходы будут вести себя подобно курицам.
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #468
Если я еду и вижу, что вдоль ленты моего движения стоит пешеход (особенно дети, или неадекваты), то у меня нога должна быть на тормозе, а не "газ до полика"
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #469
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #470
Схуяли водителю кланятся каждому перекрёстку. :рл:
Это нарушение правил которые вы видимо не читали/не учили никогда. :рл:




Как можно спорить по правилам ПДД если их никода не читали ? :D

Хорошо. Для тебя и для всех я проведу небольшой ликбез по правилам дорожного дивжения.

Если мы обратимся к разделу 1 "Общие положения", пункту 1.10 Термины, то мы видим там:

а)безпечна швидкість — швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах;
б)небезпека для руху — зміна дорожньої обстановки (у тому числі поява рухомого об'єкта, який наближається до смуги руху транспортного засобу чи перетинає її) або технічного стану транспортного засобу, яка загрожує безпеці дорожнього руху і змушує водія негайно зменшити швидкість або зупинитися. Окремим випадком небезпеки для руху є рух у межах смуги транспортного засобу іншого транспортного засобу назустріч загальному потоку;
в)дорожня обстановка — сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом;
г)дорожні умови — сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;
д)обмежена оглядовість — видимість дороги в напрямку руху, яка обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми інженерними спорудами, насадженнями та іншими об'єктами, а також транспортними засобами;

В ЛЮБОМ ДТП с участием пешехода будет нарушен один из этих пунктов.
Чтоб не напрягать мозг - выделил жирным.
Дальше уже можно покурить в сторону безопасной скорости, котоаря аоволяет полностью контролировать автомбиль, ибо если этого не происходит - водитель не выбрал безопасную скорость, не учел дорожную обстановку, дорожные условия итд.

По этому даже если пешеход "прыгнул под колеса"- водитель виноват. "опасность для движения" "безопасная скорость"
Даже если выскочил из за угла -водитель виноват. "Дорожные условия" "обзорность"
Даже если шел в черной одежде ночью - виноват водитель. "Дорожная обстановка"

И не важно, сколько пунктов при этом нарушил пешеход.

Жду комментарий великого знатока ПДД
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #471
Велика біда в тому, що Ви гарно знаєте обов'язки пішоходів та не знаєте обов'язків водіїв, які викладені у правилах значно раніше пункту проїзду пішоходних переходів.

За свою собственную тушку должен беспокоиться в первую очередь пешеход. Для водителя стоимость пешеходной тушки огласит следак. А вот пешеход за свое ебланство платит сразу и по максимуму. Так кому надо в первую очередь позаботиться о своей безопасности? Я бы хуй пошел через переход не удостоверившись на 200%, что это будет безопасно. А надеяться, что какой то еблан за рулем типа должен остановиться, это повысить вероятность, что голова окажется у еблана на торпеде, а тушка на асфальте. Так что нахуй такой цирк. Пешеходы ломаются только из-за собственного ебланства.
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #472
Давайте с другой стороны зайдем. Оставим субьективизм и обратимся к фактам.
Если мы проанализируем 100-1000-10000 ДТП с жертвами и тяжелыми травмами и выделим что у ни общего, то в 99% случаев будет общим большая скрость автомобиля.
Ну не убиваюттся кажыдй день на скорсти 30км в час.

Т.е. это ключевой фактор. Убери его - исчезает 99,9999% ДТП с тяжелыми последствиями. За скорость у нас отвечает кто? Пешеход?

Да, пешеходы, своим долбоебизмом, нарушением пдд и просто не думая о своем поведении, усугбляют ситуацию с ДТП с пешиками, в частности, но не вляются ключевым фактором.

Выше приводились далеко не диничные случаи, когда страдали даже люди стоящие на остановке или тротуаре.

неужели это так сложно?
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #473
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #474
Для водителя стоимость пешеходной тушки огласит следак

Или отец, ни дай бг, потрявший едниствнного ребенка.

Или сев за руль ты считаешь себя заговоренным? С водителя может взять ту же плату столб или водитель камаза.
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #476
Тому провина за трагічний наслідок повністю належить водію.
Яким хуєм він буде винний якщо суд доведе шо пішохід грубо порушив ПДР почавши переходити дорогу на забороняючий сигнал?

Іншу софістику словоблудія лишіть рускім, можливо овни таку хрінь і їдять.
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #478
Хм, а кто управляет средством повышеной опасности, весом за тонну, которое невозможно остановить мгновенно?

Ага, то есть некоторые пешеходы уже начали догадываться что автомобиль это средство повышенной опасности, весом за тонну, которое невозможно остановить мгновенно? Но ещё продолжают бегать на красный! :рл:
 
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #479
  • 🟠 23:37 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #480
За свою собственную тушку должен беспокоиться в первую очередь пешеход
А водитель обязан беспокоиться за пешеходов. Таковы правила.
Так что нахуй такой цирк.
Это да. Не мешало бы ввести смертную казнь за тяжелые последствия.
 
Назад
Зверху Знизу