Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Азер на бляхе на огромной скорости сбил пешехода на Ландау. Пешеходу оторвало голову

🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #361
Я не знаю как сейчас, но в мое время, даже в садике учили - дорога - это для автомобилей, тратуар - для пешеходов.
Если ты, ибицильное, никчемное и тупое чмо, возомнил себя "великим", и лезешь на дорогу на красный свет "царем", и думаешь, что тебе должны уступить - то твое место, со 95% вероятностью, на кладбище.

У нас, к сожалению, хватает отморозков и со стороны водителей и со стороны пешеходов. Но почитав здешних комментаторов из "пролетариата" просто даюсь диву!
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #362
І тому ми не порушуємо ПДР як пішоходи
Зато вы их нарушаете, когда за рулём. Пешеходы так нарушать просто не могут.
Пешеходы никого насмерть не сбивают.
Это неправда. Был как минимум случай на Пушкинской, когда пешеход упал на девушку и задавил её наглухо. Пешехода не нашли.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #363
1 - розкажи це трамваю.

1. Трамвай не автомобиль - совсем другой вес и совсем другой механизм столкновения.

2. Ну ты же сам видишь на фотографии, что пешеход летел через крышу.
Ладно, возможно надо уточнить:
Скорость до 60 км час - просто капот.
Скорость от 60 до 90 - пешеход ударяется в лобовое стекло и перекатывается через боковые стойки стекла.
Скорость свыше 90 км/час - пешеход перелетает через крышу автомобиля.
Именно это здесь и имело место быть. Такой механизм падения пешехода - признак очень высокой скорости автомобиля согласно этой монографии.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #364
Конечно. Потому что он ехал нарушая правила, которые прописаны ему. Или ты веришь, что он ехал со скоростью до 50 км/ч? Или полиция говорит, что если кто-то переходит на красный, то можно ехать на скорости 100 км/ч?
Причина ДТП - порушення одинм з учасників правил дорожнього руху. А саме "рух на заборонений сигнал світлофора".
Від того хто саме рехався на заборонений сигнал світлофора буде залажити хто саме винен у скоєнні ДТП.
Не швидкість.
Не діарея.
Не встигнути на тролейбус.
А саме порашення правил дорожнього руху - рух на заборонений исгнал світлофора.

Якщо слідство встановить що водій авто рухався на заборонений сигнал світлофора - то перевищення швидкості буде обтяжуючим фактором і накине строку.
Якщо виявиться що пішохід рухався на заборооняючий сигнал світлофора. То водій отримає штраф за перевищення швидкості і можливо все. Максимум умовний за те що не зміг запобігти ДТП.

Тому я ще раз наголошую.
Притушіть свою класову та расову ненависть. Важливо розібратись чії дії призвели до ДТП.

А взагалі напевно нахуй проводити тут лікбез. Все одно мислячих людей тут одиниці.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #365
Если каждый водитель перед перекрестком и пешеходным переходом будет сбрасывать скорость до 30, не ездить в населенном пункте больше 50, количество ДТП уменьшится на порядки.
Якщо кожен пішохід буде рухатись лише на дозволяючі сигнали світлофора та виконувати вимоги пункта 4.14 ПДР України, то ДТП на переходах майже взагалі не траплятимуться. Навіть якщо водії не будуть дотримуватись ПДР.

Але пішоходам це не потрібне.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #366
Це не дає права і суворо заборонено пішоходу ставати на проїзжу частину!
Велика біда в тому, що Ви гарно знаєте обов'язки пішоходів та не знаєте обов'язків водіїв, які викладені у правилах значно раніше пункту проїзду пішоходних переходів.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #367
2. Ну ты же сам видишь на фотографии, что пешеход летел через крышу.
Ні.
Я бачу що він пробив головою скло, а далі голва виявилась зафіксована склом, а тіло за інерцією рухалось радіально точки фіксації і відірвало голову відцентровою силою.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #368
Велика біда в тому, що Ви гарно знаєте обов'язки пішоходів та не знаєте обов'язків водіїв, які викладені у правилах значно раніше пункту проїзду пішоходних переходів.

Можеш довести свої слова бодай чимось?

який пункт ПДР дозволяє пішоходу рухатись впоперек проїзжої частини на забороняючий сигнал світлофора?
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #369
Причина ДТП - порушення одинм з учасників правил дорожнього руху.
См. Заю и Дронова. Набутылили обоих.
См. Енгибаряна. Там тоже был ебанутый пешетоп. И не менее ебанутый Енгибарян, пиздуюший с тапкой в пол. Пешетопа закопали, Енгибаряна сначала посадили, затем, после откупа родне пешетопа, выпустили и извинились.
ЗЫ Причина ДТП — нарушение ПДД обоими участниками. Пешетоп за своё нарушение уже заплатил.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #370
Я не знаю как сейчас, но в мое время, даже в садике учили - дорога - это для автомобилей, тратуар - для пешеходов.
Если ты, ибицильное, никчемное и тупое чмо, возомнил себя "великим", и лезешь на дорогу на красный свет "царем", и думаешь, что тебе должны уступить - то твое место, со 95% вероятностью, на кладбище.

У нас, к сожалению, хватает отморозков и со стороны водителей и со стороны пешеходов. Но почитав здешних комментаторов из "пролетариата" просто даюсь диву!

:клас::клас::клас:
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #371
Можеш довести свої слова бодай чимось?

який пункт ПДР дозволяє пішоходу рухатись впоперек проїзжої частини на забороняючий сигнал світлофора?
Читайте правила з початку, а не з середини.
Який пункт дозволяє водієві не вибирати безпечну швидкість?
Також читайте офіційні коментарі юристів до правил - що таке безпечна швидкість.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #372
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #373
Дронов привчив більшу частину водіїв не починати рух на жовте.
Сподіваюсь що і цей випадок трохи додасть свідомості пішоходам.

Як водій я кожного дня бачу як олені ходять між життям та смертю саме із за своєї легковажності.
Ви бачите лише пішоходів (оленів), що йдуть на забороняючий сигнал світлофора?
А водіїв-оленей, які зовсім не зробили ніяких висновків з істрії Дронова ви не бачите? Так Дронов хоч трохи раніше почав рух (десь на 1-2 секунди) і навіть за це розплатився своєю волею, а ці олені їдуть через перехрестя як ніби світлофора не існує. Вони вважають, що жовтий для них -це як зелений і ніякої різниці не бачать. Подивились, чи з перетинаючої дороги не їде такий же джигіт і поперли. І таких, на жаль, дуже багато.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #374
Якщо кожен пішохід буде рухатись лише на дозволяючі сигнали світлофора та виконувати вимоги пункта 4.14 ПДР України, то ДТП на переходах майже взагалі не траплятимуться.
Я могу указать несколько мест, где переходить переход строго по разметке и сигналам светофора — смертельно опасный трюк. И я там в итоге никогда не переходил по правилам.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #375
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #376
См. Заю и Дронова. Набутылили обоих.
См. Енгибаряна. Там тоже был ебанутый пешетоп. И не менее ебанутый Енгибарян, пиздуюший с тапкой в пол. Пешетопа закопали, Енгибаряна сначала посадили, затем, после откупа родне пешетопа, выпустили и извинились.
ЗЫ Причина ДТП — нарушение ПДД обоими участниками. Пешетоп за своё нарушение уже заплатил.

Яке це відношення має до процитованого мого поста. В тому пості я чітко кажу про ДТП яке обговорюється в цьому топіку.

Конкретно це ДТП сталось із за того що один з учасників ДТП рухався на забороняючий сигнал.
Коли буде всатновлено хто саме рухався - того буде і вина.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #377
Притушіть свою класову та расову ненависть. Важливо розібратись чії дії призвели до ДТП.

Какая классовая ненавить?:рл:

Это именно то, о чем я говорил! Купил лайнос - корона вырасла. Я тут серьезный мен а вы лохи двуногие!
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #378
Сообщение касалось не именно Вас как водителя, а вас как водителей в целом.

Воно, повідомлення, не має сенсу. Бо воно відображає твоє відчуття, а не факти. Бо ти не маєш фактичної кількості порушень з боку водіїв та пішоходів.

Багатьом здається що літати літаками це небезпечно.
Але факти свідчать що це самий безпечний транспорт в світі.
Це як приклад.
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #379
Проблема в отсуствии взаимного уважения. ИМХО.
Когда пешеходы начнут уважать водителей а водители пешеходов - ДТП станет меньше.
И я уже писал, скинуть до 30 перед переходоом, не круто....
 
  • 🟢 16:25 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #380
Ви бачите лише пішоходів (оленів), що йдуть на забороняючий сигнал світлофора?
А водіїв-оленей, які зовсім не зробили ніяких висновків з істрії Дронова ви не бачите?
Я бачу значно більше.
Проте зараз я обговрюю небезпечну поведінку пішоходів.
 
Назад
Зверху Знизу