Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Единый электронный билет в городском транспорте

🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8381
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8382
Прослухав сьогодні. Все що кажуть, з правилами стикується. Перевіряти може будь яка уповноважена.... А ось ЯК(ЧИМ) перевіряти. Там тільки ручний термінал-зчитувач. Тобто формально депо важко буде дрюкати )))
"Шановні пассажири, згідно правил користування міським електричним транспортом, кондуктор, водій та контролер мають право перевірити факт оплати проїзду вашим електорнним квитком Є-тікет."

Тримайте нас в курсі подій ;)
спасибо :пиво:
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8383
Заходит контроль. Блокируются валидаторы. Контроллера просит каждого еблетчика приложить еблет к ручному терминалу.
Нет - в последний раз было было так: на конечной остановке залетают быстро по два контролера на дверь, один проверяет разовые билеты, второй сразу переводит валидатор у двери в режим просмотра информации и предлагает приложить е-тикет
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8384
валидатор у двери в режим просмотра информации и предлагает приложить е-тикет
вот тут можно им мозги поебать
ваше удостоверение
а почему не мобильный валидатор
а вы знаете правила
ознакомьте и меня с правилами
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8385
Нет - в последний раз было было так: на конечной остановке залетают быстро по два контролера на дверь, один проверяет разовые билеты, второй сразу переводит валидатор у двери в режим просмотра информации и предлагает приложить е-тикет

Я два раза попадал на контроль. Как всегда 3 человека просто ходили по салону. Оба раза говорил, что оплачивал и мужичек проходил дальше.
А девочку одно вывели за неуплату кондуктору. :(
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8386
Я вообще с трудом понимаю как сейчас происходит контроль еблета.
Проходять контролери з відкритим посвідченням, питають яка сплата проїзду. дивляться на талони та картки. все.
Толку блокировать валидаторы если при заходе ревизии будут открыты двери в которые попрыгают все зайцы.
зазвичай так як нижче. декілька разів спостерігав як не на кінцевій водій попереджає що на наступній зупинці контроль, прохання приготувати проїзні документи. На дверях перевіряють наявність таллонів/єблетів в тих хто виходить, потім заходять та перевіряють лишившихся доки транспорт чекає чи їдуть з ними до наступної зупинки
Я два раза попадал на контроль. Как всегда 3 человека просто ходили по салону. Оба раза говорил, что оплачивал и мужичек проходил дальше.
А девочку одно вывели за неуплату кондуктору. :(
коли вони біля дверей, то намагаються іноді перевіряти на валідаторах. але залежить від співвідношення зацікавленості в цьому обох )
зазвичай з єблетом вистачає подивитися на нього. Тих кого бачать часто та вже пам'ятають, вже можуть і не дивитися(достатньо було декілька разів посперечатися з ними)))) )
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8387
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8388
Де ви їх зустрічаєте? За два роки активного користування єблєтом ні разу не потрапляв на контроль.

Оба раза попадал пока в отпуске был. Днем, когда трамвай полупустой, и даже были свободны сидячие места. :незнаю:
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8389
Де ви їх зустрічаєте? За два роки активного користування єблєтом ні разу не потрапляв на контроль.
Ось тут навіть фоткав з терміналами.
...
Сьогодні вперше побачив стародавню бригаду контролерів, але з Ручними Терміналами Зчитувачами. ....
Доволі часто користуюсь маршрутами до метро, здебільшого у пікові навантаження :( як я розумію це контролери одеського депо. Хоча звісно ж можу помилятися :)
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8390
Если пенсионеры дети войны из одной семьи будут передавать друг другу етикеты когда заканчиваются поездки, будет ли какое-то наказание?
Теоретично, це порушення.
Практично - маю великий сумнів що взагалі їх хтось про щось питатиме, або наполягатиме що сплата іншою такою самою пільговою карткою за порушення за яке картку вилучать та витребують штраф.
Доречі, ліміт на поїздкии вже діє? Бачив песіонерку, яка приклала картку, валідатор не прийняв, коли я зауважив що оплату не прийнято, вона мені відповіла що все одно пенсійне ))))
зі. як я розумію, саме власника картки при перевірці не бачитимуть. а тип льготи збігається. тобто виявити порушення майже неможливо буде.
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8391
Убил целый день на получение и регистрацию пенсионерского Е-тикета,но денег на него никто не перечислил.
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8392
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8393
А если его проверить на остановке в аппарате?
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8394
ну судя по тому что нигде нет правил то еще никто не требовал, а сами работники их вешать не будут, оно и понятно, ведь там четко написано - оплата наличкой запрещена, проверять оплату проезда могут только контролеры :D

А если пассажир? Я чего-то представил себе пассажира с пачкой распечатанных правил, который расклеивает их в транспорте, как партизан листовки:іржач:
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8395
А если пассажир? Я чего-то представил себе пассажира с пачкой распечатанных правил, который расклеивает их в транспорте, как партизан листовки:іржач:
:D
газета Искра

у меня уже есть мысли с правилами ездить, только вот нужно по письменному запросу их официально получить, путем написания письма перевозчику
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8396
:D
газета Искра

у меня уже есть мысли с правилами ездить, только вот нужно по письменному запросу их официально получить, путем написания письма перевозчику

Хорошая мысль:клас:

это будет определено как диверсия и данный пассажир вместе со своими "бумажками" на ходу вылетает из троллейбуса :D

:D
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8397

Вкладення

  • photo_2020-01-14_15-54-00.jpg
    photo_2020-01-14_15-54-00.jpg
    152 КБ · Перегляди: 224
  • photo_2020-01-14_15-54-04.jpg
    photo_2020-01-14_15-54-04.jpg
    169.3 КБ · Перегляди: 252
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8398
Працівники перевізників зобов'язані забезпечувати якісне обслуговування пасажирів, створювати для них відповідні умови, уживати всіх заходів для запобігання нещасного випадку з ними або дорожньо-транспортної пригоди, надавати допомогу інвалідам, які користуються транспортом, бути охайно одягненими, ввічливими у спілкуванні з пасажирами та одночасно вимагати від них неухильного виконання цих Правил.
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8399
6. Загальні положення про контроль за реєстрацією проїзду

6.1. Контроль за реєстрацією проїзду здійснюють контролери.

6.2. Контролером може бути особа, яка працює за трудовим договором та перебуває у штаті перевізника, або особа, яка не знаходиться у штаті перевізника (у разі залучення перевізником до виконання функцій контролю інших юридичних осіб).

6.3. Основними функціями контролерів є:

6.3.1. Перевірка наявності зареєстрованих засобів реєстрації проїзду у пасажирів.

6.3.2. Виявлення недійсних засобів реєстрації проїзду.

6.3.3. Перевірка посвідчень в осіб, які мають право пільгового проїзду, та електронних квитків, що надають право на пільговий проїзд.

6.3.4. Перевірка наявності обставин, викладених у п. 5.8 цих Правил.

6.4. Контроль реєстрації проїзду в разі використання квитка або електронного квитка здійснюється за допомогою ручного термінала-зчитувача шляхом зчитування інформації про реєстрацію квитка.

6.5. У разі виявлення пасажирів, які не здійснили реєстрацію проїзду, контролер має вчинити дії, передбачені Правилами користування міським електричним транспортом на території м. Харкова.
 
  • 🟠 19:59 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
  • #8400
Назад
Зверху Знизу