Полезное дело для объединения усилий "трезвенников" (и не только).
....Просто ничего "
чего-то хорошего" предложено не было

.
Ща еще и помидором можешь схлопотать за эту фразу
Помидоры, видимо, уже отцвели или подорожали...

Потому, пользуясь передышкой в обстреле, хочу предложить ТС и сочувствующим, действительно,
полезное дело.
Думаю, редкий из присутствующих оспорит, что безобразное засилье РЕКЛАМЫ (а, особенно, АЛКОГОЛЬНОЙ) во всех средах (четверги-вторники, включая) нашей жизни уже ПРОСТО ДОСТАЛА всех. И трезвых, и выпивших. Тем, кто "в отключке", считай, повезло... Это ни с какого боку не приближает нас "до європейских цінностей", т.к. и на Востоке и на Западе ЛЮБЯТ СВОИХ ДЕТЕЙ. И такое рекламное бл...во давно искоренили. Там население "граждански взрослое" и выбирает себе депутатов, принимающих правильные законы, следит за выполнением уже принятых Законов. И чинуши тамошние свой народ боятся - плохо же без пенсии хорошей потом остаться... А нашим - пох... Потому, что нам самим - пох.. "Дети" мы еще в демократиии...
Давайте "взрослеть" вместе!
Я не поленился раздобыть в ИНТ "Закон о Рекламе", выдержки из которого я сейчас опубликую. Сомневаюсь, что кто-то из нас его когда-либо в руках держал. Давайте, почитаем, обсудим... а у ТС, БМ, родятся конструктивные предложения по организации дальнейшей работы.
Итак.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про рекламу
1996-2011
Стаття 8.
Загальні вимоги до реклами
1. У рекламі забороняється:
6. Гучність звуку реклами, що транслюється по телебаченню і радіо, не повинна перевищувати гучність звуку поточної програми, передачі.
Стаття 13.
Реклама на телебаченні і радіо
1. Час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати 15 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 20 відсотків фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби телерадіоорганізацією будь-якої форми власності. Це положення не поширюється на спеціалізовані рекламні канали мовлення. Час, відведений на політичну рекламу впродовж виборчого процесу на спеціалізованих рекламних каналах, не може перевищувати 20 відсотків фактичного обсягу мовлення протягом кожної години мовлення.
2. Частка реклами протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 25 відсотків.
3. Реклама повинна розміщуватися у перервах між програмами, передачами.
При виконанні умов, викладених у частині п'ятій цієї статті, реклама може бути розміщена під час трансляції програми, передачі таким чином, щоб не завдати шкоди цілісності та змісту програми, передачі та правам їх власників.
5. Трансляція концертно-видовищних програм, передач може перериватися рекламою за умови, що між рекламними вставками програма, передача триває не менше 30 хвилин.
Реклама під час трансляції спортивних програм, передач розміщується в перервах між їх частинами.
Під час трансляції кіно- і телефільмів реклама розміщується перед початком фільму та/або після закінчення фільму.
Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості до 42 хвилин, не може перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач).
Трансляція кіно- і телефільмів, за умови їх тривалості від 42 до 70 хвилин, може перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач) один раз, за умови їх тривалості від 70 до 90 хвилин - два рази. Трансляція кіно- і телефільмів тривалістю понад 90 хвилин може перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач) кожні 30 хвилин за умови, що після останньої перерви фільм продовжується не менше 20 хвилин включно.
7. Відповідальність за виконання вимог щодо порядку розміщення та розповсюдження реклами у програмах, передачах несе телерадіоорганізація.
Стаття 22.
Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби
1. Реклама тютюнових виробів, реклама знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби,
забороняється:
на радіо та телебаченні;
на перших і останніх сторінках газет, на обкладинках журналів та інших видань, в усіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань;
в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань);
(абзац четвертий частини першої статті 22
набирає чинності з 1 січня 2010 року згідно із Законом України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
засобами внутрішньої реклами;
на транспорті;
за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів тютюнових виробів);
засобами зовнішньої реклами.
(абзац восьмий частини першої статті 22 набрав чинності з 1 січня 2009 року згідно із Законом України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
(частина перша статті 22 у редакції
Закону України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
2. Реклама алкогольних напоїв, реклама знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, забороняється:
на радіо та телебаченні з 6 до 23 години;
на перших і останніх сторінках газет, на обкладинках журналів та інших видань, в усіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань;
в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань);
(абзац четвертий частини другої статті 22 набирає чинності з 1 січня 2010 року згідно із Законом України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
засобами внутрішньої реклами;
за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів алкогольних напоїв);
на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів загального користування та метрополітену;
засобами зовнішньої реклами.
(абзац восьмий частини другої статті 22 набрав чинності з 1 січня 2009 року згідно із Законом України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
(частина друга статті 22 у редакції
Закону України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
3. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби:
забороняється на товарах та у друкованих виданнях, призначених переважно для осіб віком до 18 років, або у розрахованих на зазначених осіб частинах інших друкованих видань;
забороняється з використанням осіб віком до 18 років як фотомоделей;
не повинна містити зображення процесу паління тютюнових виробів або споживання алкогольних напоїв;
не може розташовуватися ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років;
не може формувати думку, що паління або вживання алкоголю є важливим фактором досягнення успіху в спортивній, соціальній, сексуальній або інших сферах життя;
не повинна створювати враження, що вживання алкогольних напоїв чи паління тютюнових виробів сприятиме розв'язанню особистих проблем;
не може формувати думку, що алкоголь чи тютюнові вироби мають лікувальні якості або що вони є стимулюючими чи заспокійливими засобами;
не повинна заохочувати до вживання алкогольних напоїв чи тютюнопаління або негативно розцінювати факт утримування від вживання тютюнових виробів та алкогольних напоїв;
не може містити зображень лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів;
абзац одинадцятий частини третьої статті 22 виключено
(згідно із Законом України
від 18.03.2008 р. N 145-VI)
не повинна створювати враження, що більшість людей палить або вживає алкогольні напої.
4. Спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється.
Дозволяється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої.
5. Реклама тютюнових виробів повинна супроводжуватись інформацією про кількісний вміст у димі однієї сигарети смоли та нікотину.
6. Забороняються такі види діяльності з рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби:
спонсорування заходів, призначених переважно для осіб віком до 18 років, з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої;
розповсюдження та продаж будь-яких товарів з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої, особам віком до 18 років.
7. Реклама тютюнових виробів та алкогольних напоїв, а також знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються дані вироби та напої, повинна супроводжуватися текстами попередження такого змісту: "Куріння може викликати захворювання на рак", "Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я". Кожному попередженню має бути відведено не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами. Колір тексту попередження має бути чорним, а колір фону попередження - білим.
Текст попередження в зовнішній рекламі та рекламі в друкованих засобах масової інформації має розміщуватися горизонтально, внизу рекламного зображення.
(частина сьома статті 22 у редакції
Закону України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
8. Рекламодавці алкогольних напоїв та тютюнових виробів зобов'язані у порядку, передбаченому законами України, спрямовувати на виробництво та розповсюдження соціальної реклами щодо шкоди тютюнопаління та зловживання алкоголем не менше 5 відсотків коштів, витрачених ними на розповсюдження реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв у межах України. Розпорядники цих коштів щоквартально оприлюднюють звіт щодо їх використання.
9. Реклама алкогольних напоїв, тютюнових виробів, пива та/або напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, тютюнові вироби, пиво та/або напої, що виготовляються на його основі, не повинна містити зображення популярних осіб або пряме чи опосередковане схвалення популярними особами паління або вживання алкоголю, пива та напоїв, що виготовляються на його основі.
(статтю 22 доповнено частиною дев'ятою згідно із
Законом України від 18.03.2008 р. N 145-VI)
Огромная просьба к уважаемым собеседникам и оппонентам НЕ ЦИТИРОВАТЬ МОЙ ПОСТ ЦЕЛИКОМ!