Новий виток війни Росії проти України 2022 року

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Українські глядачі, слухачі і читачі майже повністю відмовились від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики.

Про це під час презентації щорічного дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії», що відбулася в Укрінформі, розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова.

«Українська аудиторія майже повністю відмовилася від російського контенту. Це стосується російських опозиційних і офіційних ЗМІ, а також популярної музики. Частка тих, хто повністю відмовився від російського інформаційного продукту, коливається від 69% до 79%», – розповіла Марта Наумова.

«Разом з тим зросла частка тих, хто почав дивитися матеріали, до створення яких залучені військові експерти, а також ми спостерігаємо зростання зацікавленості аудиторії в українському контенті – цікавить українська популярна музика, матеріали, що стосуються історії та культури України», - розповіла соціологиня.

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

 
2024-04-24_075533.png


 
Інна Курочкіна: Гонiть у шию московську агентуру

 
Назад
Зверху Знизу