Обновки

Тут мій минулий начальник шуткував: а ти сідай на мотоцикл та кілька кругів навколо району роби і додому. :D
Я так і роблю іноді) Або на авто проїхатись, випити каву в центрі, та додому працювати.
 
Ну не працювати можуть собі дозволити одиниці.
Але працювати можно віддалено, з хоум-офісу. І коли є бажання, то можна і з'їздити в офіс. Де все одно нікого нема.
Тут вам не там - в офіси поки не заганяють.
Не для всех видов деятельности подходит и удовольствие мягко говоря, на любителя. Я 10 дней работы из дома еле выдержал, а годами сидеть то это что-то сродни тюрьме. Я или работу сменил бы, или кукухой бы поехал :D
мне до пенсии еще 27 лет:girl:
Это тонкий намек на то, что еще молодая:)? Или наоборот, что уже не очень?
Но оптимизма в нынешние времена тебе не занимать, тут не знаешь что через год будет :D
 
Не для всех видов деятельности подходит и удовольствие мягко говоря, на любителя. Я 10 дней работы из дома еле выдержал, а годами сидеть то это что-то сродни тюрьме. Я или работу сменил бы, или кукухой бы поехал :D
Для айті - саме те.
1-2 години в день не доводиться на дорогу витрачати.
 
Это тонкий намек на то, что еще молодая:)? Или наоборот, что уже не очень?
зависливая
Но оптимизма в нынешние времена тебе не занимать, тут не знаешь что через год будет :D

Була б шия, а ярмо найдеться (с)
 
Не для всех видов деятельности подходит и удовольствие мягко говоря, на любителя. Я 10 дней работы из дома еле выдержал, а годами сидеть то это что-то сродни тюрьме. Я или работу сменил бы, или кукухой бы поехал :D
И я так сказал :) Или вы меня в офис впустите или я найду того кто впустит :)
 
Шановні "Германці", хто переоформив авто з UA реєстрації на D, маю питання.
Ситуація: напівІржавий автомобіль lancia muse 2006р., з газом та низкою поломок(на ходу) знаходиться в німеччині на укр номерах,
до квітня треба переоформити на німецьку реєстрацію. Опишіть будь ласка саму процедуру заміни та приблизну вартість.
Питання в тому, чи є сенс переоформлювати, або краще перегнати її додому. З фінансової точки зору, передусім. Також, відомо,
що коли/якщо родина буде вертатись додому, сенсу в "розмитненні" такого автомобіля вже не буде 100%
можна в "лічку", дякую
 
Шановні "Германці", хто переоформив авто з UA реєстрації на D, маю питання.
Ситуація: напівІржавий автомобіль lancia muse 2006р., з газом та низкою поломок(на ходу) знаходиться в німеччині на укр номерах,
до квітня треба переоформити на німецьку реєстрацію. Опишіть будь ласка саму процедуру заміни та приблизну вартість.
Питання в тому, чи є сенс переоформлювати, або краще перегнати її додому. З фінансової точки зору, передусім. Також, відомо,
що коли/якщо родина буде вертатись додому, сенсу в "розмитненні" такого автомобіля вже не буде 100%
можна в "лічку", дякую
Як я розумію там справа не в вартості переоформлення, а в тому, що автівка втрачає в вартості (вигідніше відігнати в Україну і тут її продати). Наступний аспект це техогляд. Мої знайомі не можуть переоформити саме через це.
 
Шановні "Германці", хто переоформив авто з UA реєстрації на D, маю питання.
Ситуація: напівІржавий автомобіль lancia muse 2006р., з газом та низкою поломок(на ходу) знаходиться в німеччині на укр номерах,
до квітня треба переоформити на німецьку реєстрацію. Опишіть будь ласка саму процедуру заміни та приблизну вартість.
Питання в тому, чи є сенс переоформлювати, або краще перегнати її додому. З фінансової точки зору, передусім. Також, відомо,
що коли/якщо родина буде вертатись додому, сенсу в "розмитненні" такого автомобіля вже не буде 100%
можна в "лічку", дякую
Я не думаю, що він (автомобіль) зможе пройти тут HU/AU.
То ж я навіть не намагався би.

Не кажучи вже про СОС.

Я процес описав тут -
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
. Але якщо б робив ще раз, то почав би з проходження HU/AU чи Vollabnahme і лише потім їхав на митницю.


Що до розмитнення в Україні ще раз потім. Воно не потрібно. По-перше, автомобіль залишається на обліку в Україні. По-друге, навіть якщо знімати з обліку, то все одно митні мита вже були сплачені.
 
Останнє редагування:
Я не думаю, що він (автомобіль) зможе пройти тут HU/AU.
дорого буде довести її до стану в якому вона пройде..

Що до розмитнення в Україні ще раз потім. Воно не потрібно. По-перше, автомобіль залишається на обліку в Україні. По-друге, навіть якщо знімати з обліку, то все одно митні мита вже були сплачені.
а в іншу сторону це теж працює? ну типу пригнав автівку з Німеччини в Україну, розмитнив. Далі поїхав на ній в Німеччину і "розмитнювати" вже не треба "назад" в разі якщо хочеш її там залишити? :)
 
а в іншу сторону це теж працює? ну типу пригнав автівку з Німеччини в Україну, розмитнив. Далі поїхав на ній в Німеччину і "розмитнювати" вже не треба "назад" в разі якщо хочеш її там залишити? :)
Це взагалі цікаве питання, що робити. В мене забрали свідоцтво про реєстрацію. Але я впевнений, що машина ще на обліку в Україні.
Але щоби отримати дублікат, машина повинна бути пред'явлена в ДАІ. Але вона за кордоном. А як кордон перейти - гадки не маю. :D

То ж мої знання радше теоретичні.
Але логічні. Розмитнення - це сплата мита. Мито вже було сплачене. То ж...
Чи працює така сама логіка у зворотньому напрямку - гадки не маю.
 
Як я розумію там справа не в вартості переоформлення, а в тому, що автівка втрачає в вартості (вигідніше відігнати в Україну і тут її продати). Наступний аспект це техогляд. Мої знайомі не можуть переоформити саме через це.
справа в тому, що прийдеться купляти новий\інший автомобіль в німеччині, якщо той поїде в україну. А це затратніше)) десь так тисяч на 10-15Є
 
справа в тому, що прийдеться купляти новий\інший автомобіль в німеччині, якщо той поїде в україну. А це затратніше)) десь так тисяч на 10-15Є
10-15 это совсем другой авто.
8к евро это Меган 2014 года
15к евро это Меган 2018 года
За 3к можно купить 2010 года
И сравни с тем на чем они ездят.
Да ТО и ремонт дорогие, надо будет привести в порядок или просто купить с проверкой на СТО. 3к можно за полгода на экономить с пособия. Короче проблема надуманная.
 
10-15 это совсем другой авто.
8к евро это Меган 2014 года
15к евро это Меган 2018 года
За 3к можно купить 2010 года
И сравни с тем на чем они ездят.
Да ТО и ремонт дорогие, надо будет привести в порядок или просто купить с проверкой на СТО. 3к можно за полгода на экономить с пособия. Короче проблема надуманная.
Згоден, проблема може й надумана, але треба це зробити до квітня. Гроші на автомобіль до 15 тис є,
(вони не отримують "пособіє") але звісно в теперішній ситуації краще мати ту саму "подушку".
Я ж рекомендував відвезти те відро додому, і купити щось більш менш нормальне для повсякденного життя,
в європі, хоча автомобіль в тій місцевості потрібен тільки для вихідних виїздів.
 
Згоден, проблема може й надумана, але треба це зробити до квітня. Гроші на автомобіль до 15 тис є,
(вони не отримують "пособіє") але звісно в теперішній ситуації краще мати ту саму "подушку".
Я ж рекомендував відвезти те відро додому, і купити щось більш менш нормальне для повсякденного життя,
в європі, хоча автомобіль в тій місцевості потрібен тільки для вихідних виїздів.
Ну я например тоже буду гнать свой кенго домой и покупать тут что-то подобное. Ну и в Германии без тачки очень не очень.
 
Цікаво, а хтось в курсі як місцева кацапня та манкурти живуть: Вадіксємка, Чумачумная та інші...
 
Шановні "Германці", хто переоформив авто з UA реєстрації на D, маю питання.
Ситуація: напівІржавий автомобіль lancia muse 2006р., з газом та низкою поломок(на ходу) знаходиться в німеччині на укр номерах,
до квітня треба переоформити на німецьку реєстрацію. Опишіть будь ласка саму процедуру заміни та приблизну вартість.
Питання в тому, чи є сенс переоформлювати, або краще перегнати її додому. З фінансової точки зору, передусім. Також, відомо,
що коли/якщо родина буде вертатись додому, сенсу в "розмитненні" такого автомобіля вже не буде 100%
можна в "лічку", дякую
Відігнати в Україну а там придбати німецьке авто. Саме тому я і створив сусідню тему.

Гбо наче також додає проблем: або знімати, або міняти усі шланги на сертифіковані. Короче кажучи воно того не варте.
 
Назад
Зверху Знизу